Általános szerződési feltételek
Kérem, olvassa el alaposan Általános Szerződési Feltételeket, hiszen a hirdetés megrendelés leadásával elfogadja a jelen dokumentumban leírtakat!
Amennyiben, a vásárlás folyamatával, hirdetés elhelyezésének megrendelésével, vagy az Általános Szerződési Feltételekkel kapcsolatos kérdése van, az alábbi elérhetőségeken keresztül veheti fel velem a kapcsolatot:
A Szolgáltató adatai :
Név: Nyisztor Zoltán
cégnév: Nyisztor Zoltán e.v.
cím/levelezési cím: 4225 Debrecen Monostorerdő utca 81.
bankszámlaszám:
nyilvántartási szám: 59513982
adóazonosító szám: 90331981-1-29
e-mail: jozsaiszakik@gmail.com
Telefonszám: +36701507991
Tárhely szolgáltató adatai:
Google Ireland Limited
Írországban bejegyzett társaság, amely Írország jogszabály szerint működik
(Nyilvántartási szám: 368047/Adószám: IE6388047V)
Gordon House, Barrow Street
Dublin 4
Írország
Fogalmak:
Felek:
Szolgáltató és Megrendelő együttesen.
Megrendelő:
Gazdasági tevékenysége, illetve szakmája körén kívül eljáró nagykorú, 18. életévét betöltött természetes személy vagy gazdasági tevékenysége, illetve szakmája körében eljáró személy.
Szerződés:
Szolgáltató és Megrendelő között e-mail felhasználásával történő hirdetési szerződés megkötése.
Távollévők között kötött szerződés:
a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés, amely a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül, távollévők közötti kommunikációs eszköz alkalmazásával, távértékesítési rendszer keretein belül kerül megkötésre.
Távollévők közötti kommunikációs eszköz:
A felek távollétében szerződési nyilatkozat megtételére alkalmas eszköz, pl. internetes hozzáférést biztosító eszköz, nyomtatvány, katalógus, telefon.
Hirdetés:
A szolgáltató biztosítja a megrendelő részére a weboldalon.
ÁSZF hatálya és elfogadása:
A vonatkozó jogszabályok mellett a megkötésre kerülő szerződés tartalmát az Általános Szerződési Feltételek is szabályozzák. Ennek keretein belül összefoglaljuk a Szolgáltató és a Megrendelőt megillető jogokat, kötelezettségeket, a szerződéskötés feltételeit, a fizetési, a határidőket, a felelősséggel kapcsolatos szabályokat, továbbá az elállási jog gyakorlásának feltételeit.
Ön a megrendelése leadásával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, mely a megkötésre kerülő szerződéshez tartozik.
Szerződés nyelve és formája:
A szerződés nyelve magyar.
A szerződés a megrendelés leadásával jön létre a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával.
Árak:
Az árak forintban értendők. Áraink nettó árak. A számla kibocsátója alanyi adómentes.
Szerzői jogok:
Jelen weboldal tartalma szerzői műnek minősül a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1. § (1) bekezdése értelmében, szerzői jogi védelem alatt áll minden egyes része. Tilos a weboldalunkon található képek, szövegek engedély nélküli használata, továbbá a weboldalunkat módosító, kártékony alkalmazások használata, ugyanezen törvény 16. § (1) bekezdése szerint. Felhívjuk figyelmét, hogy weboldalunkról történő képek, szövegek átvételére kizárólag a jog tulajdonos írásos hozzájárulása esetén van lehetőség, forrásmegjelölés feltüntetése mellett.
Részleges érvénytelenség és magatartási kódex:
Abban az esetben, ha az Általános Szerződési Feltételek egy pontja jogilag hiányos/hatálytalan lenne, arra a részre a vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadóak. A szerződés többi része továbbra is érvényes.
Adatbeviteli hibák javítása és felelősség az adatok valóságáért:
A megrendelés folyamata során, a rendelés megerősítése előtt adott a lehetőség a megadott adatok módosítására, javítására. Az Ön által megadott adatok pontosságáért felelősséget nem vállalunk. Ezen adatok alapján állítom ki a számlát és a szállítási címként megjelölt címre kézbesítjük a terméke(ke)t. Rendelése leadásával Ön tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult az Ön által hibásan megadott adatokból eredő károkat, költségeket Önre hárítani. A hibás adatbevitel miatt meghiúsult teljesítésért felelősséget nem vállalunk.
Abban az esetben, ha a visszaigazoló e-mailben veszi észre, hogy hibás adatot adott meg, kérjük, haladéktalanul, 24 órán belül jelezze felénk.
Hirdetés megrendelésének menete:
1. A kapcsolatfelvétel után:
Emai-ben küldött megrendelés link: www.jozsaiszakik.hu/megrendelés
A link vissza irányítja a jozsai szakik weboldalra melyen egy űrlap található.
Az űrlapot értelemszerűen ki kell tölteni majd a küldés gombra kattintva meg kapom az ön adatait.
Az űrlapon csak az űrlapon megnevezett kérdéseknek megfelelő adatokat adjunk meg.
A megrendelő adataira vonatkozóan minden mező kitöltése kötelező!
A hirdetésre vonatkozóan csak olyan adatokat adjon meg amelyeket szeretne a weboldalon megjeleníteni.
A hirdetés szövegére vonatkozóan röviden, tömören fogalmazzon.
Fontos! Az űrlapon semmilyen jelszót illetve semmilyen banki adatot ne adjon meg! Az űrlapon megadott adatait kizárólag a ww.jozsaiszakik.hu oldalra vonatkoznak.
Az adatai sem marketing célra és semmilyen más egyéb céllal nem kerül felhasználásra.
2. Az űrlapon megadott adatok beérkezése után:
A kitöltött űrlapról email-ben fogok küldeni egy másolatot, hogy milyen adatokat adott meg az űrlapon.
3. Az űrlapon megadott adatok felhasználása:
A megkapott adatok alapján kitöltöm a szerződést melyet szintén email-ben fogok küldeni.
Kérem hogy az email-ben kapott szerződést figyelmesen olvassa el.
Amennyiben bármilyen adatot szeretne módosítani vagy esetlegesen adatiban gépelési hiba van vagy elírás azt kérem minél hamarabb jelezze.
4. Megfelelő adatok a szerződésben:
Amennyiben helyesek a szerződésben szereplő adatok és megfelel az ön számára.
Kérem egy válasz email küldést, illetve ebben a válasz e-mailben mellékletként csatolja a hirdetésben szerepeltetni kívánt képet vagy logót.
5. A hirdetés ellenértékének kiegyenlítése:
A hirdetés kiegyenlítéséhez szükséges bankszámlaszámot megtalálja a szerződésben is.
A bankszámlaszám: OTP bank 11773384-08036595
Csak a szerződésben feltüntetett értéket azaz 6000 forintot utaljon.
A közleménybe kérem írja be a hirdetés azonosítóját melyet a szerződésben talál "Az Ön hirdetés azonosítója" néven.
Fontos! Semmilyen banki adatot nem tárolok az adatbázisban így kérem figyelmesen adja meg a hirdetés azonosítóját, mert csak az alapján tudom beazonosítani.
6. Az ellenérték beérkezése után.
Amennyiben a szerződésben foglaltak szerint 5 napon belül megérkezik a befizetett hirdetési díj, emailben küldöm a számlát "Hirdetés megjelenítése weboldalon" tétel feltüntetésével.
A beérkezést követően 3 naptári napon belül felkerül a hirdetés a www.jozsaiszakik.hu weboldalra.
A szerződés létrejöttéhez szükséges adatok.
Megrendelő adatai(Kötelező tartalmi elemek).
Név:
A megrendelő keresztneve és vezetékneve.
Cégnév:
Amennyiben nem magánszemély abban az esetben a vállalkozás vagy cég neve.
Cím:
A megrendelő címe vagy a vállalkozás esetén bejegyzett telephely címe
Telefonszám:
A megrendelő telefonszáma:
E-mail cím:
A megrendelő e mail címe.
Cégjegyzékszám vagy nyilvántartási szám:
Amennyiben a megrendelő cég vagy vállalkozás abban az esetbe szükséges.
Adóazonosító szám:
Amennyiben a megrendelő cég vagy vállalkozás abban az esetbe szükséges
A megrendelő által megadott, a honlapon megjelenő adatok(Opcionális tartalmi elemek):
Név,cégnév,vállalkozás neve
A megrendelő szolgáltatásának, üzletének megnevezése.
Cím
A cím ahol a szolgáltatás, üzlet elérhető.
Telefonszám
Telefonszám amelyen elérhető a szolgáltatás, üzlet.
Email-cím
Email cím ahol érdeklődhetnek a honlapot látogató személyek
Weboldal címe
Weboldal címe melyet meglátogathatnak további információért a honlapot látogató személyek
A hirdetésben megjelenő szöveg
Rövid szöveges tartalom ahol bemutatkozhat a szakember, szolgáltatás, üzlet.
Cím térképen történő megjelenítés:
Jelölőnégyzet amellyel nyilatkozik a hirdetés megrendelője, hogy szolgáltatása, üzlete megjelenjen e a honlapon elhelyezhető térképen.
Helyi vállalkozás:
Jelölőnégyzet amellyel nyilatkozik a hirdető , hogy szolgáltatása, üzlete a debrecen-józsai település részen található e.
Kategória:
Meghatározható hogy a hirdetés melyik kategóriában jelenjen meg.
Szakma, szolgáltatás, üzlet típusa:
Kategórián belül a vállalkozás/cég milyen típusú tevékenységet folytat.
Szerződés tárgya.
Felek megállapodnak abban, hogy Szolgáltató a Megrendelő által megadott adatok alapján képpel(fénykép,logó) ellátott Internetes megjelenési felületet biztosít Megrendelő részére, melynek ellenértékeként Megrendelő a szerződésben meghatározott időtartamra ellenszolgáltatás megfizetésére köteles.
A szerződés időtartama, megszűnése, megszüntetése.
Felek jelen szerződést határozott időtartamra kötik meg, amely jelen szerződésnek a lejárati ideje a szerződés létrejöttének napjától 1 évre azaz 365 napra szól.
Amennyiben a Megrendelő vállalkozása, szolgáltatása, üzlete a feltüntetett lejárati időpont előtt megszűnik vagy bármilyen egyéb okból kéri a hirdetés törlését, szerződése megszüntetését melyet a Szolgáltató felé a kapcsolattartói e-mailben jelez, ezen esetben a szerződés hatályát veszti, a megfizetett szolgáltatás ellenértéke nem kerül visszatérítésre kivétel ez alól a ezen ÁSZF-ben meghatározott elállási jog érvényesítése esetén.
Díjazás, fizetési feltételek
A szolgáltatás a szerződésben feltüntetett időtartamra egyszeri bruttó hatezer forint azaz bruttó 6000 forint. A felek megállapodnak, hogy a Szolgáltató a szolgáltatási díjat tartalmazó számlát melynek összege bruttó hatezer forint azaz bruttó 6000 forint, tartós adathordozón e-mail-ben nyújtja be a szerződött partner(megrendelő) részére, aki a számla ellenértékét átutalással egyenlíti ki.
A számla kibocsátója(Szolgáltató) alanyi adómentes.
Amennyiben a számla végösszege nem érkezik meg a számla kézbesítésétől számított 5 naptári napon belül a Szolgáltató számlájára, úgy a szerződés hatályát veszti és a hirdetés nem kerül megjelenítésre a weboldalon.
Szolgáltató kötelezettségei
Szolgáltató a jelen szerződés alapján az interneten kizárólag a www.jozsaiszakik.hu web címen megtalálható honlapon elhelyezi a Megrendelő által a jelen szerződésben “A megrendelő által megadott, a honlapon megjelenő adatok” pontban szereplő adatokat megjeleníti.
Szolgáltató a honlapot fenntartja, üzemelteti, karbantartja azt elérhetővé teszi minden, a honlapot látogató személy számára.
Szolgáltató köteles jelen szerződés alapján a “Díjazás, fizetési feltételek” pontban feltüntetett ellenérték ellenében a “A szerződés időtartama, megszűnése, megszüntetése.” pontban feltüntetett a szerződés létrejöttének dátumától a lejárati dátumig a hirdetés megjelenését biztosítani.
A számla kiegyenlítését követően maximum 3 naptári napon belül a szolgáltatónak el kell helyezni a hirdetést a weboldalon.
Amennyiben a Szolgáltató nem tudja a szerződés megkötésekor illetve a számla kiegyenlítését követően vagy legkésőbb 3 naptári napon belül létrehozni a hirdetést és elhelyezni a weboldalon, abban az esetben a hirdetés a szerződés létrejötte és a hirdetés megjelenésének dátuma között eltelt idővel díj mentesen meghosszabbodik a hirdetés megjelenítésének a dátuma, amely nem befolyásolja a szerződés dátumát.
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy online szolgáltatását és ezzel a megjelenések formai jellemzőit, elhelyezkedését, ezek környezetét bármikor megváltoztassa.
Szerzői jogok
A Megrendelő által Szolgáltató részére átadott szerzői jogi tartalmak (különböző adatok, információk, képek, stb.) tekintetében Szolgáltató felhasználási jogot szerez és jogosulttá válik ezen tartalmakat hirdetés céljából felhasználni,nyilvánossághoz közvetíteni kizárólag a www.joszaiszakik.hu online felületen.
Amennyiben a megrendelő nem tud a hirdetéséhez képet, logót biztosítani és azt a Szolgáltató biztosítja a megrendelő részére, ebben az esetben a Megrendelőt nem illeti meg a szerződés lejárta után a hirdetéshez biztosított kép vagy logó szerzői joga. A szerződés lejárta után a megrendelő engedélye nélkül nem használható tovább a rendelkezésre bocsátott tartalom.
Megrendelő kötelezettségei
Megrendelő köteles a jelen szerződésben a “Megrendelő adatai” pontban hitelt érdemlően megadni és minden adatra kiterjedően kitölteni.
A Megrendelő jelen szerződéssel hozzájárulását adja hogy a “Megrendelő adatai” pontban felsorolt adatait a Szolgáltató az adatkezelési szabályzatnak megfelelően tárolja.
A Megrendelő vállalja, hogy a Szolgáltató részére elektronikus formában átadott, hirdetésben megjelenő képnek/képeknek vagy logónak/logóknak a tulajdonjogával rendelkezik.
Egyéb kikötések
A szerződés elválaszthatatlan részét képezi az adatvédelmi szabályzat, mely elektronikus formában megtekinthetőek és letölthető a https://www.jozsaiszakik.hu/tájékoztató/adatvédelmi-nyilatkozat, weboldalról.
Amennyiben Szolgáltatón kívül álló okok miatt nem tudja a Szolgáltató a weboldal elérhetőségét biztosítani, a Megrendelő nem jogosult a megfizetett szolgáltatás ellenérték részleges vagy teljes visszaigénylésére.
Amennyiben a Szolgáltató hibájából adódóan (vállalkozás megszűnés, egyéb okok miatt) nem tudja a honlap elérhetőségét a honlapot látogató személyek számára biztosítani maximum 30 naptári napon túl, akkor a 30 naptári nap türelmi időn túl a szerződés lejártáig időarányos visszatérítés kérhető melyet e-mail-ben kell jelezni a Szolgáltató felé.
Elállás joga
A Megrendelőt meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg.
A szerződés megkötésétől számított 14 napon belül a Szolgáltató felé jelzett elállás esetén a szolgáltatásért fizetett teljes ellenérték vissza térítésre kerül. A Szolgáltató a Megrendelőnek visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. Amennyiben a fentebb jelzett időn túl azaz a szerződés megkötésétől számított 14 nap után jelzi az elállási jogát, de a szolgáltatás teljes mértékben teljesült azaz a hirdetés megjelent a, ebben az esetben sem részben sem egészben nem jogosult a szolgáltatásért megfizetett díj visszaigénylésére
Az elállás jog érvényesítésének menete
Az elállási szándékát tartós adathordozón e-mailben az jozsaiszakik@gmail.com e-mail címen közölheti amelynek tartalmaznia kell a következőket:
Név:
Cím:
Email cím:
Szerződéskötés időpontja:
Hirdetés azonosítója:(a megjelenített hirdetésben találja pl.: HA[év]/[sorszám]
Beillesztendő szövegrész: “Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat a hirdetési szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében. Kérem az adatok tárolására szolgáló adatbázisból adataim törlését..Kelt………..” .
A törlésről visszaigazolást küldünk e-mailben és haladéktalanul vissza utaljuk a “Díjazás, fizetési feltételek” pontban feltüntetett és megfizetett ellenértékét.
Adat módosítása
Amennyiben a Megrendelő adataiban változás következik be, azt minél előbb e-mail-ben jelezni kell a szolgáltató felé hogy a szerződés a módosított adatokkal a valóságnak megfeleljenek. A módosított adatokkal készül egy újabb szerződés amely az eredeti szerződés lejáratának a idejét tartalmazza. Az adatmódosítás nem befolyásolja a szerződés időtartamát és díjmentes. Amennyiben hirdetésében megjelenő adatokban szeretne változtatást végrehajtani úgy a módosítani kívánta adatokat e-mail-ben jelezze a Szolgáltató felé. Ezen adatok módosítása díjmentes.
Garancia
Szolgáltató nem vállal garanciát azért, hogy a szolgáltatás megrendelésével tényleges megrendelésekre, bevételre tesz szert a Megrendelő, azaz Szolgáltató nem tartozik eredmény felelősséggel.
Adatvédelem
Személyes adatok kezelésére vonatkozó tájékoztató folyamatosan elérhető a honlapon az adatkezelési tájékoztató menüpontban vagy az alábbi linken keresztül:
Szerződés létrejötte az űrlapon történő megrendelés esetén
Amennyiben a Megrendelő a hirdetési szolgáltatás a weboldalon elhelyezett megrendelési űrlapon keresztül rendeli meg, akkor az adatvédelmi nyilatkozat és az általános szerződési feltételek elfogadásával ráutaló magatartással üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között létrejött szerződésnek minősül, ebben az esetben nem kell a szerződést kézjegyükkel ellátni.
Szerződés létrejötte személyesen történő megrendelés esetén
A Szolgáltató a Megrendelő részére biztosítja a lehetőséget a személyesen történő megrendelésre illetve a szerződés kötésére. A papír alapú nyomtatott, szerződés esetében felek jelen szerződést annak többszöri alapos elolvasása és megértése után, minden pontjában és kitételében megegyezőt, kötelezettségvállalásuk jeleként kézjegyükkel látják el. A papír alapon létrejött szerződésben szereplő adatok elektronikus formában rögzítésre kerülnek az adatvédelmi szabályzatban meghatározott feltételek szerint.
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2024.08.16.
Az ÁSZF az alábbi linken letölthető:
https://docs.google.com/document/d/13Qe7zs1TNlIb9WSo-ufe49hy_C3_x1pbOFHNGjJ8K7U/edit?usp=sharing